Game

FISTING EACH OTHER? (Call Of Duty Black Ops 3: Gun Game)



My Links:
► Main Channel:
► Twitter:
► Instagram:
► Facebook:
► Sidemen Clothing:

The Sidemen:
Simon:
Josh:
Tobi:
Vikk:
JJ:
Harry:

► Where I got my sick PC: ◄

► How I Record My Gameplay: ◄

Thanks For Watching! Have a great day!

Nguồn: https://scoutdawson.com/

Xem thêm bài viết khác: https://scoutdawson.com/game/

Cách chèn nhạc vào PowerPoint 2003, 2010, 2013, 2016 (2 Ways to Add Music to PowerPoint)

Previous article

Huge 1KG Copper Coin Casting – Cable To Coin – Molten Copper ASMR

Next article

You may also like

40 Comments

  1. RIP headphones entire vid

  2. Gun game is good

  3. How did Benz not win the second round

  4. doas simen looks like he is crieing

  5. Behzinga is dope

  6. You dont know how to play this game by luck u won one match and using abuse language.dumb mad carzy dog shit

  7. i think de know somewone shot you 16:01

  8. Omg eat hand laugh at 6:47

  9. bezh u fucking suck in nuketown fuck me man double face palm

  10. I went agiant the sidemes

  11. No way

  12. Wat is behz's character

  13. Enzo is beter

  14. Do More!!!

  15. I havd a tip for simon on the duel pistols fire one gun at a time

  16. behz is the new vikk

  17. faZe Behz

  18. FaZe Ethan

  19. Dem boy Paigon I can't stand em I don't trust u if you ain't Mandam

  20. Why don't they milee

  21. Who thinks that Kai is the best

  22. hard scope

  23. cool I vid

  24. Because JME has been in a few videos you think you're black, lmfao

  25. more bo3

  26. more bo3

  27. Ethan can you and the rest of the sidemen play with some subscribers on bo3 Xbox one plz 😋 btw your vids are amazing keep up the good work

  28. I am such your fan and you laugh and all of you vidios

  29. How did u play together

  30. class videos

  31. I play this as well

  32. such a good vid keep it up

  33. rest in pices my fellow head phone users

  34. Herro

  35. 5:17 best kill cam ever

  36. 100s comment

  37. everybody won a game except simon haha

  38. * Never seems to look at the minimap *
    Ethan: "WHY IS EVERYONE KILLING ME?!"

    are you having a laugh mate?

  39. Poor little Eathan doesn't like losing

  40. Man like nandos rice

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Game